Ontevreden

We helpen u graag zo goed mogelijk. Bent u desalniettemin ontevreden, heeft u een klacht of heeft u juist een positieve ervaring? Vertel het ons. Dit helpt de huisartsenposten om onze dienstverlening te verbeteren.

Als u ontevreden bent over het contact met de huisartsenpost kunt u dit het best direct bespreken met de medewerker of huisarts van de huisartsenpost. Als dit niet lukt of niet bij u past kunt u uw onvrede of klacht kenbaar maken via het online contactformulier.

Vul het formulier zo volledig mogelijk in met informatie over datum en tijdstip waarop u contact had met de huisartsenpost. En geef een beschrijving van de ervaring die u met ons wilt delen.

Wat doen wij met uw melding?

  • Het formulier met uw melding komt binnen bij onze klachtenfunctionaris.
  • Binnen vijf werkdagen neemt de klachtenfunctionaris telefonisch contact met u op om over uw ervaring door te praten en af te stemmen wat we voor u kunnen doen. De klachtenfunctionaris zet zich in om uw klacht zo goed mogelijk te behandelen.
  • De klachtenfunctionaris vraagt u mogelijk ons te machtigen om uw dossier in zien zodat nagekeken kan worden hoe uw contact met de huisartsenpost is verlopen en welke zorgverleners daarbij betrokken waren.
  • De klachtenfunctionaris doet vervolgens verder onderzoek en bespreekt uw ervaring met de manager of teamleider van de huisartsenpost. De klachtenfunctionaris kan eventueel een bemiddelingsgesprek organiseren tussen u en de betrokken zorgverleners. In elke situatie wordt gekeken wat het best past, we leveren hier maatwerk.

Meer weten?

Huisartsenposten West-Brabant werkt bij klachtbehandeling volgens de eisen van de Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen in de zorg (Wkkgz). Dit is vastgelegd in het klachtenreglement HAPWB

 

Bij beroerte of levensgevaar 112 Moet ik naar de dokter Thuisarts Herken een hartaanval